Oferujemy pełny zakres usług związanych z restrukturyzacją, strategią wejścia na nowe rynki, optymalizacją modeli sprzedażowych oraz optymalizacją kosztów. Tworzymy zespół uznanych specjalistów, których wyróżniają doświadczenie w konsultingu strategicznym oraz elastyczność działania i umiejętności analityczne. Jesteśmy praktykami łączącymi wieloletnie doświadczenie z gruntowną wiedzę akademicką.
Działamy według sprawdzonej strategii: audyt — wdrożenie — doradztwo
Naszym celem jest trwała poprawa wyników finansowych klientów.
KONSULTING FINANSOWY - REDUKCJA KOSZTÓW - POPRAWA EFEKTYWNOŚCI FINANSOWEJ
Audyt
- Mapowanie procesów w przedsiębiorstwie
- Analiza wartości aktywów w procesach przedsiębiorstwa
- Analiza kosztów procesów w przedsiębiorstwie
- Analiza procesów związanych z przepływem informacji w przedsiębiorstwie
- Identyfikacja przedsiębiorstwa
- Szacowanie oszczędności
Wdrożenie
- Centralizacja / decentralizacja procesów w firmie
- Optymalizacja zatrudnienia w firmie, zarządzanie zasobami ludzkimi
- Optymalizacja mocy produkcyjnych, kontrola jakości
- Budowa modeli finansowych, zarządzanie kosztami
- Doradztwo
- Stworzenie i wdrożenie kryteriów oceny efektywności zarządzania finansami
- Stworzenie modelu oceny wykorzystania potencjału ludzkiego
- Opracowanie harmonogramu zmian kadrowych
- Przygotowanie tematyki zakresu szkoleń
- Kontakt i wsparcie naszych konsultantów po zakończeniu projektu
KONSULTING - SPRZEDAŻ I MARKETING
Audyt
- Analiza kanałów dystrybucji,
- Ocena ilościowa możliwości zmian cen i marż,
- Benchmarking procesu sprzedaży i usług posprzedażowych,
- Analiza procesu zakupowego w tym procesu podejmowania decyzji,
- Sprawdzanie poprzez badania ankietowe zadowolenia klienta, sprzedawcy detalicznego, hurtownika.
- Wdrożenie
- Tworzenie i wdrażanie systemów akredytacji,
- Optymalizacja wielkości marż,
- Optymalizacja wielkości personelu działu sprzedaży,
- Zmiany w procesie sprzedaży,
- Opracowanie strategi wejścia na nowe rynki,
- Opracowanie strategi wejścia na rynki z nowym produktem,
- Przygotowanie kampanii reklamowych
Doradztwo
- Stworzenie i wdrożenie kryteriów oceny sprzedawców bezpośrednich, firm detalicznych i hurtowni
- Stworzenie i wdrożenie kryteriów oceny zadowolenia klienta
- Opracowanie modelu badającego zaangażowanie personelu
- Kontakt i wsparcie naszych konsultantów po zakończeniu projektu
Kontakt:
dr Jacek Sroczyński
Tel. +48 601268217
jacek.sroczynski@abi-goup.pl